tisdag 5 mars 2013

Kvällsbry(n)

Stående ovationer.
Konfettiregn.
Och trumpetfanfar.
Nästan i alla fall.
ALLA har kommenterat fikarummets förvandling.
I positiva ordalag.
Roligt!
Vänta bara tills gardinerna kommer med posten om några veckor.
Men dem får min käre kollega ta åt sig äran för.
Allt annat tog jag åt mig.
Haha.
Trots att vi var två som valde i butiken.
Så var det jag som bar alla påsarna
(Som han hade packat. Är det typiskt manligt att ta så få påsar som möjligt och trycka ner så mycket som möjligt i dem så det nästan är stört omöjligt att marklyfta dem och dessutom ska man vara skiträdd att påsarna ska gå sönder för att det är så mycket i dem??)
Det var också jag som diskade allt nytt porslin och pyntade....
Så ja.
Jag sög åt mig allt beröm, hehehe....

Dagens tips.
Sätt inte färg i ögonbrynen för att sedan glömma bort det eftersom man ser på Molanders på Svt Play i 43 minuter....
Trodde jag.
Det gick bra!
Jag ser inte ut som en ilsken clown.
Var nog ett gammalt paket jag fick tag i.
Syns nästan inte alls.
Så det blev fel på det hållet.
Synd att man ska vara född med blonda ögonbryn och fransar.
Samt tur att det finns smink.
Så jag får revidera dagens tips.
Sätt i färg i ögonbrynen och låt den sitta i cirka 43 minuter.
Det händer inget.
Använd ögonbrynspenna.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar