onsdag 8 oktober 2014

Ur fotoalbumet

 
Vacker - nygift - väninna.
 

 
Mammas snäckor.
Smaaaaaaart att sälja kanelbullar på simskolan.


 
Hallååå!!! Det är MIN säng....


 
Den som aldrig misslyckats kastar första bullen...
Eller varför inte tre hela plåtar...


 
Lördagsmys.


 
Min personliga väckarklocka.
Alltid pålitlig.


 
Min personliga ordningskvinna.
Alltid pålitlig.


 
Höstpynt.
 
 
Höstutflykt.


 
Min personliga nanny.
Alltid vid min sida.

 
"Dom HÄR var goda!!"
(Ja, ja, ja.....Budskapet har nått fram....)


 
 
Världens bästa mormor fixade världens coolaste mössor.
Så coola att man måste ha dem på även inomhus;)

 
M var med unga väninnan på ett köpcenter för att byta en tröja.
M återvände med unga väninnan och cirka 25 påsar med lite varierande innehåll...
I en av påsarna fanns en present, ett mobilskal, som ska överlämnas till en av M:s bästa vänner på fredag som värdinnegåva.
Men en present måste givetvis provas, så man ser att den fungerar, eller hur??
Och helst ska den provas på sin mammas jobbmobil preciiiiiiiiiiiis innan den ömma modern är på väg att lämna hemmet på morgonen, något försenad, ganska stressad och med ont om tålamod för oförutsedda händelser... 
"Mamma. Jag kan inte ta av det igen......."
"Men vad f-a-a-a-n. Ge mig telefonen. Den får se ut så!"
Vem kan nu påstå att vi kommunalanställda är beige och tråkiga....?




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar