lördag 4 januari 2014

Jodå, jag är här :)!


Men det blev jul och julfest och nyår och lite ledigt och så jobb igen.
Men 2014 är här och jag är här och jag ska uppdatera så snart tid finns ;)


Fick en biobiljett i julklapp så igår gick jag på bio.
Helt ensam!
Har jag aldrig gjort.
Intressant upplevelse.
Speciellt när jag skulle köpa biljett.
Killen bakom disken:
"Jaha, EN biljett, är du ENSAM??"
Eh.
Ja.
Du killen, skrik lite högre, är inte säker på att alla här i lokalen hörde dig.....;)
Men jag klarade mig.
Helt utmärkt.
Fast lite tråkigt att inte kunna diskutera filmen efteråt.
Å andra sidan kan man ju låta sig inspireras av Gollum - och prata med sig själv;)
"Vad tyckte du - my precioussssss?"
"Jättebra film - my precioussssss!"
nu får man tålmodigt vänta ett år på nästa del....


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar