tisdag 18 mars 2014

En vanlig dag på jobbet :)


Jag är inte bara Teknisk handläggare...;)
Shit så berömd jag kommer att bli!
När alla som läser tidskriften ser mitt namn!!
Fast.
"Gränssnittet" är kanske inte nån kioskvältare direkt....;) som "alla" läser...
Fint motiv i alla fall!
En av mina fina arbetskamrater.
Idag bar hon en klänning som man blev grön av avund av att se!!!
Jag liksom hajade till när hon gick förbi mitt rum och bara: WOW!!!
Ska smygfotografera henne nästa gång hon har den....
En väninna till henne som designat och sytt upp.

Själv.
Var man kanske inte så värst wow-ig idag....
I jeans.
Och lilla blusen;)
Undrar om jag har nån väninna som kan sy upp en klänning till mig?
Måste jag kolla upp;)




M ringde i morse och sa att hon lääääängtade efter sin mamma.
Så i eftermiddags satt hon hos mig på jobbet och läste läxan :)
Snuttan <3





Det här med höj- och sänkbart skrivbord?
Skulle inte det vara bra för ryggen?
Jag fattar inte grejen....





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar