tisdag 3 december 2013

Porrigaste muffen i byn!

 
 
Vi sov till klockan tolv!!
Jag och E.
Efter att jag lämnat systrarna på sina respektive dagsaktiviteter och ringt alla nödvändiga samtal och mailat alla nödvändiga mail.
Jodå.
Idag var det E:s tur.
Och även min till viss del.
Fast inte samma sjukdom som L som tur var...
 
Så framåt eftermiddagen piggnade vi till, slog in några julklappar och sen frågade E om vi skulle pyssla!
"Javisst" nappade jag intet ont anande...
E plockade fram en bortglömd födelsedagspresent i sina gömmor (jo, såna har hon många den lilla hamstern;), nämligen en liten låda med "Gör ditt eget mjukdjur".
Hmmmmmm.

 
 
Så vi "pysslade" i en och en halv timme!
Så lång tid tog det att tillverka den lilla zebran...
Notera hur viktigt det är att man har zebrarandig tröja när man syr en zebra.
Absolut ingen slump.
Nej nej, tog den på enbart inför pysslet...
 
 
Gjorde ett eget pyssel efter zebran.
Hade en bortglömd födelsedagspresent även jag:
"Trimma din egen muff"....
 

 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar