lördag 21 september 2013

Ytterligare en titel ;)

Hektiskt schema idag.
Barnkalas, en tur till tippen, simskola etc....
OCH...........
.....så blev jag FASTER klockan 12!
Prick!
Missade därför avtagsvägen till orten där simhallen ligger...
Kunde liksom inte låta bli att kolla sms:et som kom ;)
Senare fick jag något hjärnsläpp och hittade inte till sjukhuset.
Fick parkera tämligen olagligt för att springa in till informationsdisken på sjukhusområdet - när jag väl hittat dit - för att få hjälp...
Men.
Vi hittade rätt.
Fast fick inte komma in på avdelningen.
Man är rädd om de små nyfödda.
Bra.
Barnen frågade varför vi inte fick och varför en man som passerade oss kunde gå in.
"Jo, men han är nog en pappa", förklarade jag " och pappor får ju gå in."
"Men....du är ju mamma!"
Och så väntade vi.
Och väntade.
Så kom de!!
Min älskade lillebror med sin nyfödde lille son <3
Min brorson <3
Flickornas kusin <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar