lördag 8 september 2012

37,2

Igårkväll blev jag utskriven!
Kändes lite nervöst att lämna trygga sjukvården.
Jag fick dock feber precis innan jag skulle åka men den hävdes med lite Panodil rakt in i blodet.
Och efter DET svettas man.
 Har jag ju lärt mig nu.
Herregud.
Det rinner.
På hela kroppen.
Men febern försvinner;) som sagt. 

När jag kom hem till mamma och pappa tog jag en dusch.
En lååååång varm och använde överdrivet mycket luktegott;)
Och sen fick jag en överraskning!
Färskpressad apelsinjuice!
Så fantastiskt gott.
Pappa och jag åt snabbt - mamma skulle iväg på annat - och sen körde vi och tittade i mitt hus.
Det var helt förändrat!
Det hade verkligen hänt grejer på bara ett par dagar.
Så roligt att se men även lite konstigt att inte ha varit med i processen.
Sen hade pappa och jag fredagsmys framför tv:n.
Skavlan var inte bra.
Inga direkt färgstarka gäster.
Efter det såg vi en amerikansk film.
Underhållande men tja, amerikansk.

Snart kommer brorsan och hans sambo.
Vi ska äta frukost här hos mamma och pappa och sedan ska de hjälpa pappa i mitt hus.
Jag får inte göra något...
Sådant.
Men jag får träffa mina barn!!!!
Tjooohoooo!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar