måndag 10 september 2012

Vara hemma och ta det lugnt...

...var det ju meningen att jag skulle göra.
Fast det har ändå varit för mycket så nu är jag riktigt trött.
Det viktigaste är dock att hinna ha fokus på flickorna.
Det har jag haft idag.
En riktigt bra och mysig dag med dem, före och efter skola och allt.
Och vilket väder!!

Fast vi passerade ett fordon som placerade ut snöpinnar i vägkanten!!
Kanske dags att sätta på vinterdäcken??
Nja, eller inte.
För det blir en dyr historia.
Måste köpa nya.
Det är någonting med ratten, styrningen också.
Jag vet inte vad, men jag känner det och det låter lite.
Fan!
Har redan lagt så mycket pengar på bilen i år.
Och som ett litet brev på posten :) så låg det ett brev här när jag kom hem från sjukhuset.
Från Rikspolisstyrelsen...
Underrättelse om hastighetsöverträdelse.
Jo.
Det var jag på bilden.
Jag körde i 67 km/tim istället för tillåtna 60...
"Påföljden för förseelsen är penningböter 1500 kr."
(Så högtidligt!)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar