torsdag 11 juli 2013

Bomber och kändisar!

Hade väldigt svårt att somna igårkväll/natt...
Och inte blev det lättare av att en bomb exploderade vid halvettiden!
Trodde först det var en flickorna som trillat ur sängen...
Hoppade upp och tittade ut.
Såg inget.
Idag när jag kom hem efter jobbet stod grannen utanför mitt staket för att visa en sak.
"Hörde du den här inatt??"
På marken stod ett rör, med någon slags raketetikett eller vad det heter.
Shit!
Flera grannar hade hört knallen och någon hade hört steg efter några som rusat iväg precis innan det smällde.
Hm.
Händer skumma saker utanför mitt hus...

Vi är tillbaka i stugan.
Jag försöker mig på att grilla.
Går sådär kan jag säga...
På ICA sprang jag på Björn Kjellman.
Man får liksom lust att hälsa ;)
Jag pekade ut honom för flickorna på parkeringen och förklarade att det var han som spelat Pelle Svanslös.
"Är han känd?"
"Ja, han har varit med i många filmer."
"Men varför har han en SÅN bil?"
"???"
"Ja. Bara för att man är skådespelare behöver man ju inte ha en flott bil...." ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar